Apple smoothie

Äppelsmoothie med skogsbär, spenat och söta små tomater♥
 
Halloj sötnosar!
 
Sitter och lyssnar på underbara Yelawolf (heartbreak), vi har kramats han och jag bara så ni vet! Haha.. Nä men ett blogginlägg sitter ju rätt fint just nu, jag har haft fullt upp kaos i livet dom senaste veckorna. Skola, flytt, jobb, fältstudier, ambassadörskap, ta hand om hemmet osv. Nu måste dessutom vår älskade katt opereras för en tumör som hon har på magen, mitt lilla hjärta♥
 
Jag låg faktiskt hemma en hel vecka och kände noll känslor, fullkomligt apatisk. Men nu sitter jag här och har så SJUKT mycket energi som jag knappt vet vad jag ska göra av med! Igår tex gjorde jag massor med äppelmust och fryste in äppelskivor! Idag har jag städat, fixat med bank och fryst en massor med billiga ekobananer från Ica malmborgs.
 
I skolan pratade vi affärsidéer på morgonen och eftermiddagen blev det lite tyngre psykologsnack kring klimatångest. Jag personligen känner ingen klimatångest utan mer en stress över att lära mig allt som går att lära sig om klimatet. Ångesten kommer förmodligen senare eller så är det inbyggt i mig att inte gå och oroa sig (mycket tack vare min mamma som jag alltid har haft en väldigt lugn attityd till allt i världen, hakuna matata allt löser sig). Jag är inte heller den som tittar på och låter allt förfalla, jag agerar på mitt sätt, jag har inte tid med ångest.
 
Godnatt med er♥
Angelica

åh va gott det ser ut!!

Svar: :D <3
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog