#HAPPICHALLENGE dont stop

Det här citatet är välbehövligt just nu.
 
Just nu känner jag för att stoppa allt och bara lägga ner, samtidigt vill jag inte och kämpar in i det sista för att komma någonvart med mina kanaler/företag och den inspiration som jag vill sprida.
 
Istället för att stoppa allt så får det ta den tid det tar, alltså ge inte upp även om motgångarna är stenhårda. Jag är en sån person som skickar mitt CV till ett enda jobb 20 gr för att jag så gärna vill ha det. Sen att det tar 4 år innan man får det är ju egentligen ett tecken på att saker och ting tar sin tid men dom händer så småningom.
 
Mina kanaler är till för att inspirera, jag vill att alla ska känna pepp eller se peppande bilder när jag lägger upp något. Jag har nästan 500 följare på instagram vilker är mer än hälften så mycket som förra året då jag hade 150 st följare (detta är ett bevis att det tar sin tid att bygga upp något som ger tillbaka, vilket jag känner att mina följare är dom som ger tillbaka bara av att finnas som nr.1 nr.300 eller nr.500). Jag vet inte om det låter knäppt eller att jag är desperat efter följare, hade jag varit det så hade jag köpt dom eller verkligen gått på alla dom här som hjälper en få fler följare. För mig har det skett naturligt av att folk som följer mig i dagsläget gör det enbart av att jag har ett flöde som inspirerar dom. Jag är så stolt över mina 500 följare och att dom vill se allt jag sysslar med♥ Vem vet om ett par år kanske jag har 500 till? Men det får ta den tid det tar för folk att hitta till mig och vilja följa med allt jag vill ge.
 
Det har även tagit mig 10 år att försöka starta ett företag, efter massor med jobb, olika slags mässor och även en utbildning inom företaganre så har jag ÄNTLIGEN börjat NÄSTAN starta min enskilda firma. Jag kommer göra det nu inom det närmsta. Iallafall det har gått sakta men jag har aldrig gett upp.
 
I det korta, ge inte upp utan ligg lågt och ta det lugnt tills det är dags för saker och ting att hända♥ Eller tjata i små mängder.
 
#HAPPICHALLENGE
citat - glädje - happichallenge - lycka - tacksamhet
Powered by Jasper Roberts - Blog