#HAPPICHALLENGE framsidan på blogg.se

Nu hittar ni ett inlägg om min happichallenge på Blogg.se framsida, tack underbaringar♥
 
Pepp kan vara en sådan har grej, man blir så lycklig när man hittar sig själv länkad på hemsidor som uppskattar det en gör. Jag älskar när olika hemsidor, instagrammers, facebook, eller bloggar nämner andras konton och berätta eller visar vilken inspiration man är. Vi alla borde bli bättre på detta och sprida mer kärlek för varandra, bara av att slänga av en kommentar kan betyda så himla mycket.
 
Jag försöker emellanåt vara bra på att sprida kärlek, det är helt okej bara man kommer på sig själv att nu är det dags igen och visa uppskattning för alla andra runtomkring♥
 
Sociala medier handlar inte bara om näthat, det finns en otroligt vacker sida som väger så mycket tyngre än allt annat. Jag brukar förespråka ordet Karma väldigt ofta i sociala sammanhang. Jag tror så starkt på detta ordet att det står intatuerat på min fot och en tröja är just nu påväg hem till mig med det ordet insytt. TACK blogg.se för att jag var en av vinnarna på #happichallenge som fick ursnygga tröjor♥ Jag kommer slita den med glädje!
 
Så alla ni som läser, fortsätt slänga glädje på alla andra! Det väger så mycket mer i slutändan om vi alla gör det extra mycket!
 
#HAPPICHALLENGE
bloggse - glädje - happichallenge - lycka - tacksam - tacksamhet
Mirre - Sweetwords

Vad roligt att du hamnade där

Svar: jaaa superkul :D
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog