#HAPPICHALLENGE Hultsfred

Här är ett inlägg jag skrev för ca 7 år sen tror jag, hultsfred och min sambo i mitt hjärta♥

"Det är en varm härlig dag, jag tar på mig mina shorts och gummistövlar för att bege mig till en konsär med min polare, på vägen ser jag killen från min skola, killen som jag spanat in i ett år, killen som jag visste att jag aldrig skulle få, utan bara var ögongodis, jag går förbi. Konsären var helt perfekt, man kände hur hela marken skaka, vi gick til matstånden för att fixa något att äta, och där ser jag han igen och denna gången stoppar jag han och säger "känner du igen mig?" jag står med en sjal över munnen och ett par pilotglasögon över ögonen, han tittar konstigt och säger ja jag vet vem du är, han hade ingen aning men tydligen fastnade han. Vi går iväg tillsammans med han och hans kompis till vårt läger och chillar lite, sen skulle dom på konsär. Vi sågs inte. Nästa dag kommer jag och min polare tillbaka till vårt läger från konsären och där säger våra grannar att dom skulle hälsa att en kille med dreds hade varit och letat efter mig, JAG BLIR GLAD!. Jag går genast till hans läger och alla hans kompisar vet precis vem jag är, jag sitter där överlycklig och pratar med grabbarna och chillar. Nästa dag är festivalen slut, jag springer mot deras läger där han bodde, ingen är kvar. Jag har inget nummer eller någonting förutom ett namn, Niklas. Jag åker hem överlycklig över att han velat hålla kontakten med mig, men ingen av oss hade mod att fråga nummer. Väl hemma tänkte jag lägga in alla bilder på bilddagboken, jag kollar mina besökare och där var han, han hade skrivit, jag fick hans nummer, vi ringde och smsade varandra varje dag ända fram till sista sommarlovsdagen då vi blev tillsammans och är det ännu idag:).. Mitt livs bästa år hultsfred 07 jag hittade min drömkille och hade väääärldens underbaraste festivalupplevelse, Jag älskar hultsfred."
 
♥♥♥
blogg - bloggse - challenge - glädje - happichallenge - lycka - pepp - umaning
Powered by Jasper Roberts - Blog