#HAPPICHALLENGE Min Mamma

Min fina mamma och bror♥
 
Det här inlägget kommer handla om min mamma, min otroligt starka mamma (som många andra mammor).
 
Den här kvinnan har format mig med stor varsamhet, efter alla omständigheter så har hon alltid varit en fantastisk mamma. Aldrig har jag fått en utskällning (förutom när jag rymde iväg som 3 åring..). Den här kvinnan gav mig sitt bankkort i mina tonår (hon ville ge mig allt jag ville ha). Hon körde alltid och hämtade mig mitt i natten efter hårt festande, även fast jag inte visste var jag var så lyckades hon hitta mig och köra hem mig i säkerhet. Hon hämtade mig oavsett när på dygnet jag bad henne (jag ville helst inte, har trots allt alltid haft miljötankarna i huvudet). Varje helg tog hon med mig på shopping, jag fick köpa precis vad jag ville.
 
Jag låter som en brat och det är inte det som är tanken med inlägget, jag vill bara visa vad min mamma var kapabel till och är fortfarande. Hon avgudar sina barn och gör allt för att vi ska vara lyckliga. Det har hon lyckats med, trots alla omständigheter så blev vi bra. Det fria liv hon gav oss, inga tvång eller någonting har verkligen fått mig och min bror till att bli såsom vi är idag. 2 starka personligheter med driv för livet och målmedvetna om att alla runtomkring oss ska må bra. Jag är stolt över min mamma för att hon har lyckats så otroligt bra med allt hon har åstadkommit. Allt tjat om att välja lycka, slösa inte livet på att vara arg och sur, det har lönat sig.
 
Jag hade kunnat skriva i evgiheter om min mamma, här har ni fått en väldigt kort version.
 
Tack mamma för att du har gjort mig till den individen jag är idag, utan dig hade jag alldrig blivit den Jennie som finns nu♥ Min mentor, min förebild. Iloveyou.
bloggse - glad - glädje - happichallenge - lycka
Powered by Jasper Roberts - Blog