#HAPPICHALLENGE Vart får jag min inspiration ifrån?

Fina presenterna som jag köpte hos Uma Bazaar till min kusin! En ekologisk Cornelis Wresvijk tshirt, ekologiskt hårvax med doft av vanilj, och en massa god ekologisk malmö choklad.
 
Vart får jag min inspiration ifrån, vad gör mig lycklig? Jo det tänkte jag slänga fram här nedan så även ni kan få ta del av grymma tips om där finns något som skulle passa er♥
 
  • Jag älskar pinterest, alla vackra bilder gör mig så otroligt glad och inspirerad!
  • Familjen är en självklarhet.
  • Umgås med mina underbara vänner, bara att få prata minnen eller skvallra om saker som händer i livet är terapi deluxe.
  • Slå på youtube och spela massor med musikvideos!
  • Även vloggar, bloggar och instagram kan få mig på superbra humör med alla dessa fantastiska människor som lägger stor kärlek på bilder och text.
  • Äta choklad, JA ÄTA CHOKLAD. Det är livets källa.
  • Äta så mycket hälsosam mat att man nästan kräks, här svälter vi oss inte utan göder oss med överflöd av näring. Hellre för mycket än för lite.
  • Veta att man gör skillnad och faktiskt reflektera över detta, även fast många inte lyssnar på mig så är jag själv stolt över att jag kämpar på.
  • Visa min tacksamhet mot andra, att jag är glad över alla som finns i mitt liv, att inte ta någon för givet.
  • Åka till en massa mysiga ställen för att fika på, det är guld värt.
  • Skogen, skogen ÄLSKAR jag. Det är äkta mindfulness när jag är i skogen, denna vackra natur och gärna en rinnande å får det finnas.
  • Resa, helst till Los Angeles för jag älskar den staden och vill bo där halva året. Men nu har jag bestämt mig för att börja upptäcka resten av världen genom att åka tåg istället.
Det finns så mycket som bidrar till min lycka, jag har massor med fler punkter som kanske dyker upp en annan gång. Hoppas här gavs några fler idéer till er kära läsare som söker inspiration eller behövde något nytt i livet♥
bloggse - eko - glädje - happichallenge - lycka - tacksam - tacksamhet
Powered by Jasper Roberts - Blog