Mina vlogg favoriter

Visst är hon bedårande vår lilla knubbsäl♥
 
Gårdagens händelser var väl inte så värst många va? Haha, jag jobbade och tog det lugnt i princip. Kvällen gick åt att kika på lets dance och några vloggar (jag tror alltid vloggtittandet tar mindre tid men endå står klockan på 12 och jag har suttit i 3 h..).
 
Jag har 3 vlogg favoriter just nu: Therese Lindgren, Kenza och Alisha Marie.
 
Therese Lindgren är en 30 åring som har gett ut en bok om panikångest, hon pratar öppet om hur det är och vad som händer med just henne när ångesten kryper fram. Den här tjejen är en fantastisk förebild och så fruktansvärt klok! Man får följa med i hennes vardagliga liv där det är mycket möten, samarbeten och även en bucketlist som hon håller på att beta av. Bäst av allt är att hon samarbetar med djurens rätt och är deras ambassadör (hon är vegan sen förra sommaren). En väldigt stark förebild!
 
Kenza är kanske 27 år? Vet att hon är något yngre än mig. Iallafall så är hon en störtskön brud som gått från punkare med mohawk till att bli modell med ett företags imperium. Här har ni ytterligare en störtskön tjej som gärna bjuder på sig själv. Vloggarna hon/dom gör är i super bra kvalité och man blir SÅ inspirerad. Även det här är en vardagsblogg fast i mindre tappning, hon gör längre och mer innehållsrika vloggar om bla resor.
 
Alisha Marie är en ung tjej som bor i Los Angeles med sin syster! Här får ni följa med en underbar tös i vardagslivet (jag ÄLSKAR Los Angeles och det blir en ständig nostalgitripp varje gång hon äter på earth café och alla andra ställen som jag älskar). Bra kvalitet på vloggarna och har nästan 2 miljoner följare!
 
Har ni fler tips på vloggare så tell me! Jag har letat efter hållbara roliga vloggar men dom flesta använder mest IG eller snapchat. Eller bara inspirerande vloggar tar jag tacksamt emot♥
alishamarie - eko - hållbart - kenza - thereselindgren - vlogg - vlogga - youtube
Powered by Jasper Roberts - Blog