Veckan som gått

Här är min och Sarahs "affärs" lunch från i Fredags, på in the pink utanför Malmö central♥
Enllig personalen så är dom här mackorna supertrendiga i NY, jag minns dock inte varför (ni får gå ditt och fråga).
 
Måndag 3/4
Jobbat på powerfruits, vilken känsla det var att sitta på balkongen och äta sin lunch! UNDERBART.
Efter jobb åkte jag hem och lagade ärthummus med grönsaket samt pitabröd från vår årstiderna leverans♥
 
Tisdag 4/4
Började med hotyoga kl 6.30-8 i 40° värme! Alltså det var inte nådigt, haha! Ska försöka göra detta på morgornarna innan skola/jobb börjar. Fantastisk bra start på dagen.
Jobbade på Gram 9-15.30.
 
Onsdag 5/4
Jobbade PF tror jag? Haha minnet har svikit mig denna Onsdag, eller så vart det en blackout dag? Kan har varit den här dagen som jag åkte hem och somnade kl 4 och vaknade kl 7 och sen somnade igen och sov till 11 på morgonen..
 
Torsdag 6/4
Jobbade på PF fram till kl 16. Kvällen hände det inte så mycket tror jag.
 
Fredag 7/4
Jag och Sarah satte oss på ett café kl 10 på morgonen och pratade en massa affärsidéer hela dagen, sn gick vi och åt på ett ställe som jag tänkt gå till länge OCH äntligen gick vi ditt. Hur kan jag ha missat in the pink?! Typiskt Jennie ställe. Efter allt mys drog jag vidare till Gram för att jobba kväll (sen dök Sarah upp och hängde med mig på jobb hela kvällen, underbart mysigt). Efter jobb sprang jag till bussen för att åka till torpet och mysa med familia♥
 
Lördag 8/4
Hade massor planerat men ingen ork, det blev en runda hem till Sarah för lite mys tills pojkarna kom hem.
 
Söndag 9/4
Jobbade på gram 10-16.
Tog det lugnt med hubby hela kvällen, handlade och lagade matlådor♥
gram - grammalmö - hotyoga - lösvikt - schema - veckan - veckoplanering - yoga
Powered by Jasper Roberts - Blog