Veckoplanering och min nya träning (hotyoga)

Som ni kan se på schemat nedan så är där en hel del yogapass tilltänkta! Jag har köpt ett yogaintro på 60 dagar här i Malmö (det var det högsta antalet man kunde köpa om man är nybörjare). Det är som när man börjar nytt jobb, ny dans eller vadsom och vi kommer in i det så småningom (har upptäckt min fantastiska ovighet). En av dom bästa fördelarna med Hotyogamalmö är att dom fokuserar väldigt mycket på miljön, nästan allt är ekologiskt, mattorna fullkomligt fria från dåliga ämnen. Vill ni in och kika på vad dom har och erbjuda? Klicka in er här
 
Måndag 3/4
Jobba på powerfruits 9-16.
Laga sista måltiden från årstiderna.
Mysa med hjärtat.
 
Tisdag 4/4
6.30-8 hotyogamalmö pass.
Jobba på Gram 9-15.30
 
Onsdag 5/4
Hotyoga 6.30 i 75 min.
Jobba med företaget eller jobba på PF. Gå på startups mingelmässa.
Fira Green queenfiks 5 års jubileum?
 
Torsdag 6/4
Yoga, inte riktigt besämt mig vilket pass jag ska ta.
Umgås med min kära mor? Starta upp företaget?
 
Fredag 7/4
Jobba med företaget, fika på stan innan jobb?
Jobba på Gram 15.30-19.
 
Lördag 8/4
Freeeeeeeedom, yoga kanske?
 
Söndag 9/4
Yoga, inte bestämt mig för vilket pass.
Jobba på Gram 10-16
eko - jobb - jobba - klimat - miljö - schema - vecka - veckan - veckoplanering - yoga
Powered by Jasper Roberts - Blog