Kan han laga kantarellwraps eller?

Hörrni kolla in den här pang middagen sambon gjorde till mig igår?! WOW. Han borde jobba som kock eller laga mer mat till mig för den mannen kan sin kryddning.
 
Vi åt alltså kantarellwraps med spenat och en URGOD krämig parmesan sås. Drickan till det blev min favorit öl Eko Hallon Sour♥ Jag hann knappt dricka upp min öl eftersom brorsan och svägerskan smsade och sa att dom var i parken brevid för att lyssna på Per Gessle som uppträdde igår! Haha så det var bara till att slänga på sig kläder och ta med glaset ut i parken för lite mys med familjen, dom dagarna räknas extra mycket.
 
Annars idag faller regnet ner utanför butiken (Gram). Så jädrans mysigt, lyssnar på Janis Joplin och njuter av denna fantastiska atmosfär som man omges av härinne. Sambon min har åkt till Berlin så det blir en myskväll framför MASSOR med vlogg tittande (måste ta igen) och kanske några serier på Netflix.
 
Ni får ha en fortsatt mysig dag ute i regnet eller solskenet♥ Och drick en Ipa idag för det är just det, ipans dag!
Mat
eko - ekologiskt - ekotips - hallonsour - hållbar - hållbart - kantarell - kantareller - kantarellwraps - mat - middag - mumma - mums - recept - wrap - wraps
Alice Lindström

Vad gott!

Sara

Håller med dig :D

Guud så gott detdär såg ut!

Svar: Visst gör det :O!! han är så duktig med mat! <3
oddeco

My

Såg riktigt gott ut! Roligt med Per Gessle också :D

Svar: otroligt gott! haha eller hur! lite otippat ;P
oddeco

Liv Ringström

Åh ser riktigt gott ut, älskar stekta kantareller!

Svar: jag med!! kan äta dom enbart stekta <3
oddeco

ajlimullersandvik.blogg.se

det låter sååå härligt <3

Svar: underbart!! <3
oddeco

Hemma Hos Felicia

ser verkligen gott ut!! wow!

Svar: riktigt gott vart det :D!!
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog