Liseberg och Green Room (inne på Liseberg)

Här får ni lite bilder från vår magiska dag på Liseberg!
 
Alltså karusellerna där har blivit helt galna, vissa kan man jämföra med tokiga six flags i USA. Där var en jag trodde ärligt talat vi skulle trilla ut ur, MEKANIKA! PUH, ni som följer mig på instagram har fått se en del instastories från liseberg.
 
Jag och Sarah käkade buffé på en grön restaurang helt fri från kött, the green room! Alltså förstår ni hur gott det vart och hur gärna jag ville trycka i mig mer mat?!?! Men ikke, för då skulle jag ha fått upp allt igen under åkturerna och varför har man buffé på ett tivoli.. Kvällen avslutades med churros och mjukglass som toppingen (oslagbar kombo)♥
bergochdalbana - buffe - greenroom - karuseller - liseberg - lunch - mums - sallad - salladsbuffe - åktur
Lillemmish- mode - inspo

wow vad roligt!! :D

ha en bra dag
kram

Svar: jaaa :D
oddeco

Amanda Jona [FOTOGRAF]

Alltså åh så kul med Liseberg! :)

Svar: jaaa :D
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog