Organic gifts from Berlin

Kolla vilka fantastiska presenter hubby köpte med sig hem till mig♥
 
Jag har redan lyckats nalla på 3 av choklad sorterna (ätit upp 2 av dom, haha). Alltså OM ni lyckas hitta vivani med vit choklad, mango och kokos, KÖP DEN DÅ! Karamellen och rice chokladen vart inte fy skam dom heller. Dryckerna har jag lite svårt att förstå exakt vad dom är, min uppskattning på dom det står bär är frukt öl och wostock är någon slags cider med aprikos/mandel samt kardemumma smak.
 
Jag har själv velat åka till Berlin sen min ekotid började, min sambo var inte heller sen med att berätta hur sjukt många ekobutiker det finns där. I närheten av deras hotell fanns det 4 st ekobutiker, alltså himmelriket? Det får bli en weekend i höst någpn gång (tåg är inte så dyrt heller och airbnb för den delen).
 
Annars idag Måndag tänkte jag faktiskt ta en runda på stan, kanske ta en frulle på något mysigt café. Sen vid 3 tiden ska jag möta upp Sarah och dra iväg på äventyr någonstans i Skåne, vi måste passa på nu innan sommar busskorten går ut♥
 
Ni får ha en underbar dag kära läsare♥
choklad - cider - eko - ekologisk - ekologiskt - ekotips - hållbar - hållbart - oddeco - organic - vegan - vegansk - öl
Powered by Jasper Roberts - Blog