The Bronx och Götet, punk och Liseberg

Igår såg vi The Bronx på Malmöfestivalen! Grymt bra konsert, sångaren gick ner i moshpiten och sprang rundor med publiken, så jäkla skön!
 
Jag upptäckte även att alla öltälten har EKOLOGISK ÖL?! OCH öltältet vi stod i under konserten hade slut på eko öl vilket innebär att allt fler människor köper eko! WOOPWOOP giant step för miljön♥
 
IDAG DRAR VI TILL GÖTET! Vi ska ut på öarna och bo hos Sarahs mamma! Det kommer bli så underbart mysigt, jag ska passa på att besöka lite ekoställen och dessutom blir det liseberg på Torsdag, jag har inte varit där på tusentals år känns det som. Vi har iallafall köpt express pass så man kommer före på några av karusellerna, både jag och Sarah ÄLSKAR att åka karuseller (jag har aldrig haft någon innan som har gillar karuseller så mycket som jag gör, and know I have found her).
 
Såååå bloggen kanske blir tyst? Jag vet inte eftersom Sarah också bloggar och vi har en tendens att dra fram datorerna när vi umgås, haha. Annars in med er på min instagram och följ mig där, massor med instastories samt bilder utlovas det♥
 
♥♥♥
band - göteborg - götet - malmo - malmö - musik - thebronx
Powered by Jasper Roberts - Blog