Vattenmelonens dag OCH Ipans!

 Vet ni vad det är för dag idag?! Vattenmelonens dag OCH ipans!
 
Därför tänkte jag delade med mig av mitt bästa tips hur man skär en vattenmelon, videon ovan gjorde jag för ungefär ett år sedan, man kan alltså skära melonen på ett helt annat sätt och sen frysa in till glass♥

Ikväll får vi se om sambon har handlat någon eko ipa till mig så vi kan fira denna temadag (jag ÄLSKAR teman överhuvudtaget och det får gärna finnas massor med temadagar).

Annars idag så jobbar jag på Gram, det blir nog lite fix i butiken och mys med kunder! Ikväll blir det som sagt häng med sambon, han åker till Berlin imorgon med några kompisar för att hämta en öl som dom har väntat på i några år? Haha alltså hur nördiga får man bli! Dom kommer iallafall hem på Lördag och då är det inflyttningsfest dom gäller mitt i ingenstans, inte ens bussar går till det stället vi ska till! Man får ta tåget och sen cykla eller gå i 1 timme.
 
Ni får har en helt UNDERBAR dag ute i solen kära solstrålar (iaf i Malmö, ni andra som har reng NJUT av det med).
ekologiskt - ekotips - glass - hållbart - melon - skäramelon - tips - vattenmelon - vattenmelonglass - vlogg
Powered by Jasper Roberts - Blog