2017 Oktober

Favorit inlägg från Oktober♥
 
"Pumpa evenemang på Slotträdgårdens kafé♥
 
Idag mötte jag upp kära Sarah för en liten promenix i parken här brevid, det vi inte visste var att Slotträdgårdens Kafé hade lite pumpa jippo, väldans mysigt!
 
Efter jippot gick vi vidare in till stan för att leta eftet bla "halm" mattor, jag vil gärna ha en snygg typ halm/bambu matta inne på toaletten men jag vet ikke vart jag ska hitta en? Miljövänlig variant. Jag får leta vidare och se om det poppar upp någon matta eller ifall ni läsare har tips kanske?
 
Nu är jag tillbaka hemma igen i vårt sprillans nya vardagsrum! OH så fint det har blivit! Jag ska se när jag har tid att slänga upp lite före och efter bilder så ni kan se vilken skillnad det blir när man tar bort 107 års färg från väggarna♥
 
Nu ska jag fortsätta göra absolut ingenting, cause i´m worth it! PUSS&KRAM."
 
"Nu i helgen begav jag och Sarah oss till vellingeblommans Halloween utställning! Så himla fint! Dom hade dessutom en "skräckrunda" man kunde gå där det vart becksvart, händer och svärd som trillade ner frånt taket och grishuvuden som ploppade fram! INGET FÖR SMÅBARN, särskilt inte om Sarah håller fast vid mig och skriker till vid minsta lilla, haha!
 
Sen vidare ut fick min se fantasy garden där dom har byggt upp en massa olika händelser med pumpor, så fruktansvärt fint! Jag ser framemot att åka ditt nästa år och se hur dom valt bygga upp då ♥
 
Recommended!"
 
"Hörrni! För ett par veckor sen kontaktade Tina från Grönt varje dag mig ang hållbara gästblogginlägg. Hon ville att jag skulle skriva om Gram och detta fick en grymt bra spridning och nu kommer jag eventuellt gästblogga hos Tina lite då och då om just hållbarhet.
 
 
Finns där något ni känner att det här vill jag veta mer om eller det här vill jag få tips om osv? Hojta till isåfall!
 
Puss&Kram"
Powered by Jasper Roberts - Blog