Kookie cat och dom senaste dagarna

Koookie cat!! SO DELICIOUS och designen passar ju mig alldeles utmärkt, eller hur? Cats for all♥
 
Onsdags vart en dag HELT i min smak! Vi fick chansen att gå på Verksamt.se starta eget företag dag som dom har med jämna mellanrum. Jag har varit med på den en gång för 7-8 år sen, kommer dock inte ihåg något förutom att vi fick en pärm. Bra minne där!
 
Jag kommer gå fler gånger på den har dagen, där är så otroligt mycket att lära samt hålla reda på. Jag är lite osäker på om man blir bannad efter att ha varit med en gång? Vi får väl testa och se!
Onsdagar är egentligen halvdagar men det här pågick till kl 16, jag var där in i sista sekund! Man känner sig så redo för att starta eget och bara köra på med sin dröm, skulle det inte hålla så är det bara till att byta.
 
Torsdagen började kanske inte på bästa sätt, där är tyvärr väldigt mycket frånvaro i klassen och såklart är det jättetråkigt. Jag själv ligger nog inte bra till men jag har sagt enda sen i höstas att skulle jag få mer jobb och det drabbar min utbildning så blir det ett avhopp. Jag älskar utbildningen till max men för mig har jobb alltid kommit i första hand. Vi får se hur det blir, det har ju hänt lite mer saker sen igårkväll som behövs tänkas igenom. Det tar vi när det är dags.
Eftermiddagen på Torsdagen vart helt fantastisk!! Vi har delat in oss i grupper där vi ska starta företag, jag kom i HELT rätt grupp! Vi består av webdesigner, grafisk designer, och 2 st med brinnande intresse för allt som har med webben att göra. Detta kommer bli så himla roligt!
cookie - ecolivingse - eko - ekologiskt - ekotips - godsaker - holmafolkhögskola - kaka - kookiecat - resilient - resiliententreprenörskap - verksamt - verksamtse
Powered by Jasper Roberts - Blog