Cande all the way from America

Haha alltså se vad min galenpanna till sambo köpte med sig hem från USA! Jag bad om lite eko choklad och det slutade med att han handlade för 120 dollar, herreminbuddha! Jag har massvis kvar att äta och börjar ärligt talat bli lite småtrött på choklad?! HAHA är det ens möjligt för den choklad dyrkaren som mig? NJAE men det tar lite tid att bli sugen på choklad när man har så mycket att välja på.

Gårdagen blev inte riktigt som den skulle! Ni som följer mig på instagram vet mycket väl vad som pågick och det var inte soptippen och IKEA vi åkte till (vilket var dagens plan egentligen). Nä det blev väldigt spontant när brorsan och svägerskan skrev till oss på FB om att dom tänkte åka till köpenhamn♥
 
Jag tog inte kameran med mig men följer ni mig på instagram eller kollar nedanför min header här ovan så kan ni se några bilder från köpenhamn dyka upp med jämna mellanrum. Vi var bla på pappers ön ALLTSÅ detta matparadis?! My buddha! Jag åt en ekologisk äggwrap (wrapen var gjord som en ägg omelett), till det drack jag en massa eko öl och ananas mojito♥ Detta ställe kan jag varmt rekommendera. Sedan drog vi vidare till tivoli och mös rundor, grillade marshmallows, åkte demonen med VR glasögon och åt den obligatoriska glassen (eller ja jag och malin gjorde det), jag fick testat organic ingefära latte på joe and the juice. Efter detta fick jag med hela gänget för att kränga organic pizza på fantastiska neighbour hood! Ni måste gå ditt och testa pizzan och deras underbara cocktails♥ 

Köpenhamn har så otroligt mycket att erbjuda, ÅK DITT!
 
Idag har jag jobbat på Gram hela dagen och till kvällen blir det middags/spel bjuding hemma hos Burris och Nadine♥
cande - chocolate - choklad - eko - ekologiskt - ekotips - godis - mums - peanutbuttercups
Alicia

Din sambo är #goals

Svar: haha eller hur!! ja han kan ;)
oddeco

snyggafilippa.blogg.se

Men åh mums!

Svar: dubbelmums!!!!
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog