Den här dagen på en lista

Sötaste små läskburkarna från Green Matmarknad, Karma Cola är som coca cola fast 1000 gr godare!

Vi kör en liten frågelista♥

Hur mår du idag?
Idag mår jag toppen! Lite trött imorse men det tog sig väl väg mot jobb där jag är just nu.

Vad åt du till frukost?
2 bananer, haha inte den mest ultimata frukosten men bättre än inget.

Vad har du på dig?
Jag har på mig ett par utsvängda gråa mjukis byxor och en svart långärmad transparent tröja.

Har du några smycken på dig?
Nej, är urusel på detta såvida jag inte ska på party eller behöver ha min kristall på mig.

Vad lyssnar du på idag?
Idag kör jag på sommarhits!

Vem sov du senast med?
Min älskade sambo och bebis katt.

Dagens bästa?
Mamma kom in i butiken och hälsade på♥

Dagens sämsta?
Absolut ingenting (jag har ett positivt tänkande inkört i huvudet).

Vad köpte du senast?
Massor med eko mat på Green Matmarknad, dom har konkurs utförsäljning.

Vad ska du göra imorgon?
PUH, imorgon är det full rulle som gäller! Vi ska ta bussen till Lomma, låna N föräldrars bil och köra tillbaka till lägenheten för att lasta ut en massa skänkes prylar. När det är gjort ska vi köra mot IKEA för att handla glas tavlor, glasmatlådor. Sen blir det en runda mot Green för det absolut sista om där ens är något kvar, annars blir det att njuta av det sista från butikens fantastiska atmosfär. Juste vi ska inom några överskotts fabriker för att leta efter toadörr samt dörrhandtag.
burkar - eko - ekologiskt - karmacola - lista - läsk - oddeco - organic
Pia

Hej och tack för 'titten'! Jo, jag gör vad jag kan för mamma, ger henne min tid och kärlek... Cancer är fruktansvärt och naturligtvis hemskt för alla den drabbar, också närstående... men man får försöka acceptera situationen och göra den så bra man kan! ❤ Ha det! Kram, Pia

Powered by Jasper Roberts - Blog