Söderberg och Sara

Kolla in detta fantastiska ställe om ligger brevid mitt älskade jobb Gram på S:T knuts torg♥
 
Vi (Gram) tog över deras gamla lokal och dom själv flyttade 2 steg bort, det roliga är att innan Söderberg och Sara låg där vi har butik nu så fanns det en tatuerings studio. I den studion gjorde jag min allra första tatuering, en graffitti tag på foten med namnet KARMA. Yes I am a BIG believer av karma, min tro på karma är det som har gjort mig till den jag är idag och jag var en helt annan människa förut (yes en sämre variant).
 
Iallafall åter till detta fantastiska café! Dom hade 2 sorters kaffe och båda vart ekologiska, vi började med att testa en av dom och sen tog vi påtår på den andra sorten (båda var otroligt goda). Till vårat kaffe delade vi på 2 kakor, en mandel och rabarber crossiant samt en rabarber och vanilj pasteldenata.
 
Där finns massor med andra underbara ställen att besöka i närheten (bla Gram där jag jobbar) har ni tur med vädret så kan man sitta ute på deras "gräs" bänkar! Om ni nu undrar vad det är så gå ditt och se själv♥
fika - kaffe - kaka - malmö - stknutstorg - söderbergochsara
Powered by Jasper Roberts - Blog