Malmö foodmarket i Magistraparken

Vi hängde på Magistraparken(Malmö) häromveckan där det hölls en matmarknad!
 
Hur fantastiskt är det när man hittar ett gäng olika foodtrucks som serverar ekologiskt/vegansk mat?
Bla green fries var där, vegan soultrain samt en dansk foodtruck med äkta argentinska empanadas!
Argentinska foodtrucken var ett solklart val för mig eftersom jag har aldrig sett den bilen innan PLUS att dom hade 2 veganska empanadas som smakade GUDOMLIGT! Den ena vart med portabello och den andra hade spenat samt potatis SÅ JÄDRANS GOTT! Om ni får syn på den trucken TVEKA inte att äta deras empanadas.
Till min middag drack jag en ekologisk picnic brekeriet öl och även den rekommenderar jag er att testa på om ni gillar suröl♥
 
En fantastiskt mysig Söndag spenderad med bästa vännerna och GOD mat♥
eko - ekologiskt - empanadas - food - foodtrucks - mat - matbil - matcha - middag - vegan - veganskt
Powered by Jasper Roberts - Blog