Malmö Garden Show

Malmö Garden Show häromveckan. Fantastiskt vackert♥
 
Det blev en snabb vända på Garden show, jag och min kära sambo hann äta vego burgare samt eko strips. Efter krubbet mötte vi upp fina Sarah för att hänga med henne resten av kvällen, eller jag skulle det. Vi gick en låååång promenad hem till deras lgh och njöt mest av hela kvällen, kollade film och snackade allmänt skit♥
 
Idag står jag på Gram och jobbar! Fram till kl 16 så skynda hit om ni vill köpa något till Söndagsmiddagen ELLER testa den GUDOMLIGA GLASSEN som har flyttat in. Jag skojar inte men det är nog en av dom bästa glassarna jag har ätit, så gräddig och smakfull kan jag lova!
 
Vi ses kanske sen då raringar♥
malmö - malmögardenshow - odling - skapelser - trädgård - underbart - vackert
Powered by Jasper Roberts - Blog