Att skapa en frukostbuffé utav ingenting

Titta vad man kan åtstadkomma utav ingenting! Vårt kylskåp är "tomt" och frysen likaså. Men endå lyckas vi komponera ihop en helt gudomlig frukost, hur är det möjligt? Jo det gäller att vara lite kreativ och verkligen tänka till vad kan man göra för något bra av det som finns hemma? Vi har inte varit i affären på hur längesomhelst och tänkt gå ditt hela veckan.. Jag tror dessutom att efter mitt köpstopp som jag hade på ALLT gav mig lite inspiration till att börja använda det vi har hemma, det finns hur mycket som helst att göra och mitt bästa tips till er är att googla veganska recept! Jag får nästan alltid fullträff såsom dom här våfflorna jag gjorde idag (recept hittar ni i förra inlägget).
 
Dagensk fina frukostbuffé bestod av:
  • våfflor
  • smoothie gjord på banan, äpple, jordgubbar och vatten
  • himmagjord hallon/lakrits sylt
  • hemmagjord äpplechutney
  • svensk honung
  • kaffe
  • kokosocker
  • pumpakärnor
  • kakaonibs
  • choklad från rawchokladfabriken
Jag hoppas ni också får lite inspiration till att använda det ni redan har hemma, som sagt veganska recept är UNDERBARA♥
blogg - ecolivingse - eko - ekologiskt - frukost - frulle - mums - recept - vegan - vegansk - våffeldagen - våffla - våfflor
ajlimullersandvik.blogg.se

det verkar fantastiskt :D

Svar: Jaaaa, hur bra som helst ju :D!!!
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog