Veckan som gått

 Senaste uppdraget från SaltåKvarn, soppa och biffar♥
 
Så här gick förra veckans planering. Dagarna blev inte som dom skulle vilket är bra, för ibland måste man bryta mönstret och inse att det går inte alltid som man har tänkt sig. Både negativt och positivt (jag försöker mer se den positiva versionen).
 
Måndag 13/3
Gick inte riktigt som planerat. Iallafall så fick jag gjort en del i hemmet samtidigt som det känns att man kommer ingenvart, that feeling ni vet (småsaker som att tvätta ur lådor och skåp, det syns ju endå inte, haha).
Jobbade på Gram 15.30-19 OCH GISSA VEM som kikade in? Steve Angello och en till från Swedish House Mafia gruppen. Jag var totally starstrucked, dock verkade jag vara den anda som hade koll på kändisarna. #nerd.
 
Tisdag 14/3
Samma sak idag, gick inte riktigt som jag tänkt! Blev iallafall mer städ av lägenheten och en MASSA musiklyssnande (jag blandar hiphop och metal väldigt friskt när det spelas på youtube).
Kvällen jobbade jag på Gram, fick prata med vår kära praktikant som är helt underbar♥
Jobbade lite med sociala medier.
Efter jobb gick jag och min kära sambo till Åhlens för att hämta ut lite eko trosor och eko lakan som jag beställt på min studentrabatt♥
 
Onsdag 15/3
Fantastisk föreläsning av @cey.kah i skolan den här dagen! Jag fick kontakt med henne via facebook för ett tag sedan och äntligen hade lärarna bokat in henne. Detta lugn som överröste klassrummet var helt magiskt. Sättet att föra ett företag såsom hon tänker sig är just precis så jag vill ha det. Konkurrens borde inte finnas, vi alla skulle samarbeta med varandra istället♥
Efter skolan åkte jag hem på direkten för att slänga in tvätt och fortsätta genomstädingen av lägenheten.
15.30-19 vart det jobbdags på Gram.
Spenderade kvällen med städning IGEN.
 
Torsdag 16/3
Vi jobbade med våra företag i klassen, på dagens agenda skulle vi lista upp 10 problem och lösningar! Superbra övning för att få lite av en verklighetsuppfattning om detta skulle ske. Kvällen lagade jag lyx middag till min kära hubby, vi får inte glömma att ta hand om varandra mitt i allt kaos♥
 
Fredag 17/3
Vi vart i Alnarp hela dagen och NJÖT av naturen samt information som dom gav ut angående deras studieprogram! Efteråt promenerade jag och några klasskompisar bort till Lomma hamn och tog ett par öl, vi pratade om ALLT möjligt (en hel del flumm och skratt blev det!). På kvällen passade jag på att gå hem till min fina Marie som bor i Lomma och vi hade en riktigt mysig tjejkväll♥
 
Lördag 18/3
En lugn och skön morgon! Vi träffade upp Sarah och C för mys på varsitt håll. Jag och Sarah tog en sen lunch på Lotta Acai och sen en supercino på waynes coffee.
Äntligen fick vi se lägenheten som dom har flyttat in i, så MYSIGT att ha dom nära oss. På kvällen lagade vi lite käk (hampabiffar, quinoa, sallad och kung markattas ananas/mango sås), vi lyssnade på musik och babblade på till kl 12 på natten♥
 
Söndag 19/3
Jag tog bussen vid lunchtid till torpet och mös med föräldrarna. Senare kom resten av familjen och vi hade vår söndagsmiddag med real mexican tacos♥ Kvällen avslutades med filmmys!
blogg - blogga - bloggse - mylife - vecka - veckan - veckoplanering
Powered by Jasper Roberts - Blog