Veckan som gått

Jag och S gick inom MittMöllan och köpte ÖL glass! Så gott och man kan ta med sig sin egen glassburk för att fylla på, ZEROWASTE♥ 
 
Måndag 20/3
Dagen började med ett möte hos Gram, vi gick igenom hur det har gått för butiken och vad som kommer ske i framtiden. Oerhört intressant, jag kommer själv bli den ledaren som sätter in mina anställda i hur det går för företaget. Går det bra firar vi, går det sämre så diskuterar vi hur man kan göra det bättre.
Efter lunch spenderade jag på Djäknegatans kaffebar, jobbade med min affärsidé tills Sarah kom. Vi gick vidare till lilla kafferosteriet och pratade om affärsidér samt planer♥
Kvällen spenderades med kärleken i soffan!
 
Tisdag 21/3
Jobbat på Gram 09-15.30 och umgåtts med Sarah.
 
Onsdag 22/3
Åkte in till Lund för att se fantastiska David Jonstad.
Efteråt mötte jag upp Sarah för en fika på Uggla kaffebar och avslutade sen kvällen hemma hos henne med middag och lattemys.
 
Torsdag 23/3
Jobbade med affärsidén, tog steget att sätta oddeco som ett jobb på min FB.
 
Fredag 24/3
Tog det lungt.
 
Lördag 25/3
Började dagen med en mysig våffelfrukost. Sen hämtade Sarah och C upp oss för att åka till Vellinge på road trip. I Vellinge besökte vi Ängavallen samt Vellingeblomman! Kvällen hängde jag och S med grabbarna till Tap Room för några öl och sen avslutade vi hemma hos oss med choklad och nostalgi musik mys.
 
Söndag 26/3
Åkte direkt till torpet efter uppvaknande och hade en urmysig brunch med hela familjen! Resten av dagen gick åt att bara ta det rejält lungt♥
affärside - arbeta - djäknekaffebar - gram - jobba - kaffe - lillakafferosteriet - vecka - veckan - veckoplanering
Powered by Jasper Roberts - Blog