Veckan som gått

Nästan påsk hörrni!♥♥♥
 
Måndag 27/3
Storstädat, tvättat, jobbat, fått leverans från årstiderna och filmat. Jobb på Gram 15.30-19.
 
Tisdag 28/3
Städat som en galning, lagat vår första rätt från årstiderna lådorna. SUPERGOTT!
Jobbat på Gram 15.30-19.
 
Onsdag 29/3
Började dagen med NYHETSMORGON kl 6.30 (varje morgon!). Vid lunchtid begav jag mig mot MittMöllan där Rowan och 2 kommunikatörs tjejer väntade! Vi blev bjudna på Poké Bowl med tofu, SÅ GOTT. Vi diskuterade lite idéer som kanske blir uppfyllda i framtiden.
Efteråt blev det en liten shoppingrunda inne på Beyond Retro (som förövrigt hade dj och tatuerare, FEST i butiken). Sen avslutade vi med ett annat möte där det får komma info i framtiden om det blir som tänkt.
Innan jobb fick det bli en runda inom bodyshop där min älskade bestie Marie jobbar som butikschef (alltså denna inspirerande människa, I LOVE HER)! Besöket resulterade i 2 hotyoga bokningar med Marie och hennes syrra nu på Fredag samt Söndag! Haha, living the entrepreneur lifestyle.
Kvällen tillbringades på mitt kära jobb Gram 15.30-19.
 
Torsdag 30/3
Torsdag hängde jag hemma hos Sarah hela dagen, TOG ETT BAD och lyssnade på framgångspodden! Förstå att jag vill ha ett badkar (får bada hemma hos mamma och pappa). Sen när Sarah hade slutat jobb så begav vi oss till QOOLA QVINNOR mässan! Himla kul att gå runt och mingla, lyssna, få inspiration, visitkort, ge våra uppgifter och lyssna på inspirationstal från andra fremprenörer! Dessutom vann vi 1 timmes coaching (1600 spänn)♥
Helt plötsligt igår fick jag för mig att starta en VLOGG, jag kan säga att vi gjorde 3 st och det vart SUPERFLUMMIGT men hur kul som helst! Längtar tills vi gör det for real och lägger upp. SOON my darlings. Kvällen tillbringades med massor snack, choklad, kaffe och katter.
 
Fredag 31/3
Fredag har jag mest tagit det lugnt på, mejlat lite, funderat på företagsidé och myst ihjäl katterna!
Jobbade på Gram 15.30-19, ILOVE alla som är så insatta och vill babbla lääänge med mig! Ni är underbara♥
 
Lördag 1/4
Jobbat på gram 9.30-13.
Jobbat lite med företaget.
Blev en spontan utgång på kvällen med syskon och vänner♥
 
Söndag 2/4
Dagen började lugnt med en tripp till matvarubutiken för inhandling av veckans middagar. Sen vart det dags för mitt absolu första hotyoga pass i 1,5 h! WOW mina vänner det var helt fantastiskt och jobbigt. Svettas i 40º och samtidigt ställa sig i helt sjuka positioner vart helt amazing! Har sådan otroligt träningsvärk och mina lungor känns som att dom kan fyllas med tusentals liter av luft!
Kvällen bllev det kaffemys med nilles foks.
blogg - bloggse - ecolivingse - eko - ekoblogg - gram - grammalmo - organisera - planera - vecka - veckoplanering
Powered by Jasper Roberts - Blog