Bästa salladsbuffén i Malmö

Vem har den bästa salladsbuffén i Malmö stad? GREEN MATMARKNAD! Dom har så många roliga röror och varinater på sallader att inte kan sluta plocka. Dessutom är det ekologiskt (betydligt godare då).
 
Halloj alla underbara människor!
 
Just nu sitter jag på sjukhuset med min Mamma och Pappa. Mamma fick åka in till akuten idag efter en veckas kamp med huvudvärk/feber.. Hennes värden är dessutom otroligt höga (185 har hon och 5 är normalt!?). Annars har vi det mysigt, jag gick inom Ica och köpte en massa snacks till oss ifall att man skulle fastna på sjukan (4 h senare i skrivande stund).
 
Vad har annars hänt dom senaste dagarna? JO en riktigt kul sak kommer fram snart, det är ett samarbete med ett företag som jag hoppas att alla kommer bli inspirerade av♥ STAY TUNED!
 
För er som följer mig på instagram kunde ju se vad som hände i Lördags, jag var hemma hos Sarah och drack öl med Christoffer samt åt choklad med Sarah! Loveli night. Choklad som Sarah hade köpt med sig från New York, det finns bilder uppe på min instagram eller fb sida om ni är nyfikna (oddeco.blogg.se). Vi såg dessutom efterlängtade LALA land! OOHHH så vacker musikal, önskar dock att slutet vart bättre.
 
Söndags gick åt att jobba hela dagen och det märktes tydligt på kundbristen att det vart varmt ute samt att det är helgen innan löning. Jag fick iallafall städat en hel del! Resten av kvällen spenderade jag med kärleken framför ett fantastiskt hockey VM, GOO HENKE!
 
Måndag har spenderats i skolan där vi hade klassråd och lite snack om hur man kan förbättra skogsträdgården i Höör. Vi pratade om olika slags kapital såsom det spirituella, kulturella, sociala och något till som jag inte minns. På det kulturella kom jag att tänka på om dom skulle bygga små bibliotek till skogsträdgården där man kan bläddra i böcker för mer info kring alla växter. Jag såg nämligen det överallt i USA, små bibliotek med glasdörrar där man kunde lämna och låna diverse böcker. Något som alla i Sverige borde ha!
 
♥♥♥
buffe - ekologiskt - greenmatmarknad - lunch - mat - middag - sallad - salladbuffe - samarbete - äta
Linnéa

Åh vad god maten ser ut! :)

Svar: Sååååå gott!
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog