#HAPPICHALLENGE citat

Passande citat för dom senaste veckorna♥
 
Ni vet att Sociala Medier kan se så perfekt ut, alla mår så bra och livet är underbart. Den bilden stämmer inte alltid överens med hur verkligheten ser ut. Jag är inte den ledsna typen heller och jag har ju sagt att vissa dagar är sämre än andra. Men nu har det blivit en helt annan bild, jag har mått sämre och försökt göra dagarna så händelserika som möjligt. Men visst är det så ibland att när man försöker ta hand om sig själv så blir allt annat lidande.
 
Jag har med åren lärt mig att se upp för mig själv, göra exakt det jag tycker om för stunden och för att det ska få mig att må bra. Dom här veckorna har jag gjort exakt det.
 
Ibland händer livet, då får allt annat stoppas och helt enkelt tas om hand längre fram.
 
Det "roliga" i det hela är att jag har varit med i Blogg.se happichallenge mitt i den här turbulenta tiden och endå lyckats få fram end del positivitet♥
 
Summan av kardemumman är att vad ni än gör, snöa inte in er på mina kanaler och att allt verkar perfekt eller någon annans kanaler. Samma sak med att döma folk för hur dom ser ut eller är. Alla har vi våra hemligheter som tar kål på oss inombords och ibland berättar vi, ibland inte.
 
Dagens inlägg fick bli en lite mer allvarlig happichallenge eftersom jag kände att det var läge efter allt som pågår.
 
Som citatet uttrycker är det precis så jag ser på livet när "det händer". Allt det negativa tar jag åt mig och får fram det positiva istället.
Livet är fan fint hörrni, ibland behöver vi extra stöd och ibland klarar vi oss bra♥
 
#HAPPICHALLENGE
citat - happichallenge - lycka - regn - storm
Powered by Jasper Roberts - Blog