Några bilder från mitt 28 års kak kalas!

Vilket fantastiskt kalas jag hade i Lördags, SÅ många som ville fira lilla mig♥
Här ovan har ni en unge alla ville kidnappa med sig hem, lilla bengan!

Jag har inte firat mig sen jag fyllde 21-22, jag körde samma tema då som nu! På den tiden bakade jag mestadels helt vanliga socker/mjöl kakor. Den här gången var det mer utmanande då jag har veganer, glutenintoleranta, nötallergiker och hälsomedvetna kompisar. Dock såg jag det som en super rolig utmaning och lyckades faktiskt ordna en hel del kakor som antingen var något av ovanstående eller allt samman.
Kakan som fick mest poäng var den som var fri från allt ovanstående. Den kallas för "misslyckade" kladdkakan, haha!
Alla recepten kommer dyka upp på bloggen så håll utkik om ni är sugna på att baka något av mästerverken.
 
Jag fick så MÅNGA presenter! Underbara ni och alla har stenkoll på att jag dyrkar choklad!
Jag ska fota allt imorgon så ni ser vad jag menar. Jag höll dessutom en liten tävling där folk fick frågor om hur väl dom känner mig, där var några lag som vart klockrena (har full förståelse för dom andra lagen som jag knappt har träffat på evigheter). Nu vet alla att solrosen är min favoritblomma♥
 
Håll utkik efter recept som kommer poppa upp efterhand!
eko - ekologiskt - jennie28år - kaka - kakbuffe - kakkalas - kakor - kalas
Powered by Jasper Roberts - Blog