Nu kan jag kalla mig för frilansare på riktigt

Ecoliving Magazine!

Då tar vi den andra exciting delen som hänt, eller ja 2 saker kan man väl säga att det handlar om.
Jag har gått och blivit min egen entreprenör! Jag har registerat mitt namn nu och är officiellt egen företagare som Oddeco.

Jag har dessutom skrivit mina första artiklar någonsin som ni kan se här ovan (dom 2 till vänster). Jag kan alltså kalla mig för journalist, frilansare och digital marknadsförare nu med stolthet. Slit svett och tårar är det som krävs för att komma någonvart i världen! Halka in på ett bananskal har inte funnits på kartan, min karma och jag förtjänar detta♥
 
Jag måste tacka alla som har hjälpt mig på vägen hit, utan er hade jag aldrig klarat det! Min familj som stöttar mig, mina arbetsgivare som ständigt lyfter mig och min fantastiska utbildning Resilient Entreprenörskap som har gett alla dom här möjligheterna under denna resa (det coola namnet verkar tilldragande för entreprenörer).
 
Tacktacktack♥♥♥
egetföretag - entreprenör - entreprenörskap - femprenör - frilans - journalist
Anonym

Va kul, grymt bra jobbat.. du kanske kan ge mig lite tips hur man går tillväga att registrera ett eget företag/namn // sofia

Svar: Tack Sofia :D!! Jaaa absolut! Jag använde mig av verksamt.se hemsida, dom har all hjälp som man kan behöva där <3 Säg till om det är något met du undrar när du väl sätter igång :)!!
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog