Update från dom senaste dagarnas händelser

Här kardar vi ull för att sen spinna den till garn♥

Hallojsan alla solstrålar!
 
Nu har det varit lite fullrulle i livet, tänkte köra en update på vad som har skett dom senaste dagarna.
 
Lördag
Jag jobbade fram till kl 13, sen begav jag mig till torpet för att mysa med min bror och svägerska. ALLTSÅ måste skryta om min grymma sis in law som gjorde fantastiskt god sushi. Jag äter ju inte fisk så hon hade köpt skaldjur och shiitake för min skull. Hon slog även till stort med att köpa ekologiskt♥ True familylove! Resten av kvällen spenderade vi med mellomys och kesella med bär till dessär.
 
Söndag
Idag hade jag satt upp en trädgårds dag för hela familjen i torpet! Jag lekte lite projektledare och satte folk i arbete (vi var 7 st). Vi planterade om rabarber, satte solrosfrön och alla andra matiga fröer iv årt nya trädgårdsland. Chilin fick åka ut i krukor, det planterades blommor hejvilt och även trädäcket fick sig en omgång tvättning. Mina föräldrar har en hyfsat stor trädgård så det tog HELA DAGEN med allt fix, och då är vi inte färdiga! Nu kan man mest gå och pilla lite på det som är kvar och få det fullkomligt ready inför sommaren♥
 
Måndag
Den här dagen fick en av eleverna agera lärare. Det var nämligen ull som skulle läras ut och WOW säger jag bara, vilken lärare Tuve är och att nu kan jag göra garn av får ull. Det ni! Väl hemma jobbade jag på artiklarna med mamma som kollar igenom och ser till så att jag skriver rätt (man är ju i sitt bloggmode och inte skolmode, kan vara bra att ha ett par extra ögon) tack älskade mamma♥
 
Tisdag
Idag jobbar jag på Gram fram till 15.30, efter ska jag hem till torpet och köra en liten fotografering till artiklarna som snart kommer ut på marknaden, jag lovar att säga til när! Ni kan dessutom skriva in er på Ecoliving,se nyhetsmejl där artiklarna kommer dyka upp bla♥ 
 
♥♥♥
content - digitalmarketing - ecoliving.se - ecolivingse - frilans - karda - kardaull - mello - skola - ull
Powered by Jasper Roberts - Blog