Veckoplanering och folksoda!

Folksoda i ekoanda♥
Kolsyrad och utan tillsatt socker (sötat med äppelmust), EKO-märkt , innehåller ryska superbäret Schisandra som främjar leverns avgiftande effekt på kroppen, stimulerar hjärnans funktion, ger vacker hud, stödjer flera organ och hjälper till med återhämtning efter fysisk aktivitet.
 
Halloj älskade ni!
 
Gu vad det har varit full rulle i livet men endå inte.. Jag håller på att färdigställa mina artiklar till Ecoliving magazine samtidigt som jag försöker få upp närvaro i skolan och utöver det jobba på Gram (tacksam till tusen för att jag kan få använda min dator på lugna stunder när jag jobbar på bla Gram.) Med allt detta så tog jag tag i att starta upp ett KALAS för lilla mig som blir 28 år och har längtat efter att få fira min 25 års dag med kakbuffé (haha detta är så typiskt mig).
 
Så vet ni vad jag får nog ta och börja planera upp mina veckor igen, det kom en liten svacka mitt i allt!
 
Måndag
Vi ska lära oss om marknadsföring ute på skogsträdgården i Höör, hur går man tillväga om man inte vill synas för mycket men endå lite?.. Direkt efter blir det jobb på Gram 15.30-19 där jag samtidigt ska jobba med mina artiklar för Ecoliving magazine. Kvällen spenderas en stund hemma i kompisarnar lägenhet (som är i NY) för att ge deras katt massvis med kärlek och mat.
 
Tisdag
Idag ska vi befinna oss i Lund och få lära oss om säljstrategier i skolan och på eftermiddagen blir det en gästföreläsning. När skolan är slut blir det Jobb på Gram 15.30-19 där jag kommer fortsätta jobba med blogg, samt ecoliving magazine. Kvällen ska få bli en lugn en.
 
Onsdag
Idag har vi underbara SCOFFICE! Detta underbara tillval man kunde få välja i skolan. Jag valde det pga om jag nu ska försöka frilansa och jobba självständigt utan att ha ihjäl mitt flow så kan det vara ett ypperligt tillfäle för att träna på detta med pauser. Vi jobbar i 45 minuter och sen är det paus 15 min och sen fortsätter det i samma anda. Skolan slutar kl 12 så det blir en runda hem om för att kränga lite lunch innan jobbet börjar kl 15.30-19 på Gram.
 
Torsdag
Idag ska vi ha grupparbete, våra företag som vi startar eller redan har. Det kommer handla om webbförsäljning. LEDIG KVÄLL! Som eventuellt ska spenderas på västra hamnen med familjen? Min moster är på besök från USA och vill gärna ta en promenix (hon måste ju få se green matmarknad!).
 
Fredag
Praktisk omställning i Höör fram till 15, sen har jag EN LEDIG KVÄLL! som eventuellt ska handla om min brors försenade födelsedag (den jäkeln har varit i texas och "jobbat" dock har vi mest fått se en massa sköna poolbilder). Den lilla snorungen blir 33? 32 år?.
 
Lördag
Blir det upp och hoppa för morgonpass på Gram fram till kl 13. Sen ni har jag en helskön Lördag till vad jag vill! Blir eventuellt hem till torpet och hänga med min familj.
 
Söndag
En helt ledig dag som jag utlovat ska spenderas med uppfixning av torpets trädgård! Alltså familjedag deluxe♥
 
Ha en fantastisk vecka underbaringar♥♥♥
jobb - skola - vecka - veckoplanering
Johanna

Låter som en händelserik vecka☺️ Och blev sugen på att testa drycken!

Svar: Kul när det händer saker :D! Jaaaa gör det! himla tjusig flaska på köpet #retro :)
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog