Veganskt godis från tant gurka och lite update on life

Veganskt godis på tant gurka i Lund! Så jädrans gott och fint♥
 
Hallå hallå mina solstrålar!
 
Vad har skett den senaste tiden? Jag har gått i skolan hela veckan precis som veckoplaneringen har antytt. Igår firade (fyllt år) vi dessutom min kära bror som äntligen har kommit hem från jobbresa i Texas! Jag och min andra hälft samarbetade väldigt bra med att hitta present, jag köpte en leksak som min bror har varit modell för tidigt 90tal och sambon köpte öl samt en riktgit stark sås från favorit bryggeriet Mikeller.
 
Det blev lite allmänt mys i torpet, Sarah och C kikade förbi med lite ölprovning. Sen blev det en tidig kväll för oss som 
 
Idag blir det t6 som gäller, ska kolla mello med min bror och svägerska samt ÄTA TACOS! NAMNAM. Ska bli hur mysigt som helst. Imorgon vankas det trädgårds sysslor hela dagen (jag köpte med mig blåbärstry plantor igår som ska få en finfin plats i trädgården).
 
Ni får ha en fortsatt fantastiskt solig dag kära vänner♥
godis - gottis - mums - tantgurka - vegan - vegangodis - veganskt - vegansktgodis
Powered by Jasper Roberts - Blog