Varning för flummigt inlägg

När man går och blir med ett cafe så får blogginläggen vänta i x antal veckor, här har ni några bilder från en liten shopping jag gjorde för 2 månader sen! Trodde dock inte att det skulle ta 2 månader att lägga upp det här, haha! Jag "råkade" svänga inom indiska och hittade denna fantastiska klänning nedsatt till 300 pix?! Sweet och till det köpte jag ekologisk URGOD choklad (som påminner väldigt mycket om malmö chokladfabriks choklad).
 
Men hörrni, vad händer? JO MASSOR. Alltså ni skulle bara veta vad som pågår i mitt liv.. Det är SÅ mycket överallt och runtomkring, saker jag vill göra saker som händer utan att jag har gjort något osv. Att hela den här Eko världen ger mig så OTROLIGT mycket tillbaka, jag borde skriva en bok om mitt liv.. Alltså jag tycker inte att det är så innehållsrikt men endå kan jag komma på mig själv att jag har fått erfara så jäkla mycket både på gott och ont. Enda sen liten till 28 års ålder, mitt CV är knasigt och fullt med en massa erfarenheter och då har jag inte med allt. Är allas liv såhär? Om ni verkligen tänker efter vad livet har gett er, man glömmer lätt bort allt som har hänt eller sker och som varit viktigt eller är viktigt i ens liv. Bloggen är en hjälpfaktor för mig som ser till att jag dokumenterar när det händer storheter eller bara om jag känner för att slänga ihop ett innehållslöst inlägg.
 
Nä, jag pratade med min vän Akiko som sa att jag borde ta tag i bloggandet och fortsätta med det innan jag helt glömmer av. Alla borde ha en Akiko i sina liv, hon är så otroligt vis och otroligt god rakt in i hjärtat. Jag ska komma igång med bloggandet igen och dessutom så har Grönt varje dag bloggen (som jag gjorde gram artikeln till) bett mig om att göra ett par inlägg lite då och då om just hållbarhet för hennes blogg. Jag lever för samarbeten, jag älskar nätverkande samtidigt som jag älskar min ensamhet. Jag lever för att lyfta upp andra människor som lyfter upp mig. Vi är så otroligt starka tillsammans och kommer fruktansvärt långt på vår godhet för varandra.
 
Grymt om ni lyckas läsa det här flummiga inlägget, haha! Kärlek till er alla, ni är fantastiska♥
bohem - boho - eko - ekologiska - ekologiskt - ekotips - hippie - indiska - klänning - mode
Powered by Jasper Roberts - Blog