Intervju med lokaltidningen

Halloj underbaringar!
 
Här är det mestadels tyst från min sida.. Jag startade min cleansing i Tisdags och har varit lagom i soffläge varje dag, man mår ju bajs under den här tiden som kroppen kämpar ut med skitet man lagt på sig. Då kanske en undrar VARFÖR UTSÄTTER EN SIG FÖR DET HÄR? Jo för att när cleansingen är över (ni som vet ni vet) så mår man som en gudinna! Jag är aldrig så pigg som när jag har cleansat kroppen, så idag är sista morgonkoppen sen har jag några kvällskoppar kvar innan jag är färdig med min avgiftnings period. Det har även passat urbra och köra utrensning nu när jag måste vara hemma och ta emot alla paket som ska vara med på minglet♥
 
OCH en snygg liten instyrning på MINGLET! Vi släpper vår podcast på Torsdag, WOOOHOOO!! Steg för steg av sustainable influencers heter podden och jag lovar att slänga in länken här sen för er som vill lyssna♥
 
Vi har dessutom gjort en intervju med lokaltidningen SÅ HÅLL UTKIK ang hela vårt projekt, det var med lund vi gjorde intervjun och dom sa att det inte är helt omöjligt att den släpps i Malmös tidning med YEY.
 
Men annars är det inte mer än det som händer i mitt liv, vi sa hejdå till min mostra som åkte hem i Tisdags och jag har tillbringat största delen av min tid på soffan (för att vänta på paket) och såklart man mår inte woooow under dom här dagarna, haha!
 
Ni får ha en fortsatt underbar helg finingar♥
cleansing - fantastiskt - hållbar - hållbart - intervju - kärlek - lokaltidningen - love - sustainable - sustainableinfluencers - tidning
Powered by Jasper Roberts - Blog