Poddinspelning, inthepink, planering!

Lunch med Joanna på In The Pink♥
 
Halloj mina hjärtan!
 
Det har ekat lite tyst här på bloggen! Jag har varit ganska trött dom 2 senaste dagarna och helgerna försöker jag inte sätta press på att göra blogginlägg heller.
 
I Måndags hade vi iallafall poddinspelning med bästa Joanna! När vi var klara så gick jag och J till In The Pink och åt lunch, vi hade otroligt inspirerande samtal och den här tjejen kan MYCKET! Hon är en otroligt värdefull kontakt att ha i den här världen vi försöker förändra (sociala medier). Efter lunchen gick jag vidare till Swoshop och införskaffade lite nya kläder, hade även ett inspirerande samtal med ägaren där. Sen handlade jag lite mat och slängde mig ner i soffan.
 
Gårdagen alltså i Tisdags satt jag mest hela morgonen och jobbade med Sustainable Influencers! Skickade ut mejl till företag och andra relevanta konton ang podden och grymma samarbeten. Sen somnade jag i 2 timmar (sover aldrig mitt på dagen) men FY vad skönt det vart. Även fast man inte gör något fysiskt krävande så är det huvudet man anstränger till det yttersta!
 
MEN vi är nogranna med att påminna oss själva om slowliving, hur gör ni för att leva mer sakta i livet?
eko - ekoblogg - ekologiskt - hållbar - hållbart - inthepink - joannasvard - sustainableinfluencers - vegansk - veganskt
Powered by Jasper Roberts - Blog