Tips på matställe Malmöfestivalen, ta med egna tomma matlådor!

Arepas!
 
Här är ett av ställena vi har krängt mat på! SÅ jäklans gott, en rekommendation om ni äter på Arepas är att ta i lite hot sauce (eller för er som gillar det lite mer kryddigt). Jag valde vegan queen OCH något som var jäkligt bra med den här foodtrucken är att dom har bestick i trä samt att maten kommer i en liten papperspåse som ni ser på bild! Jag önskar dock att jag tog med en egen matlåda men det får bli till nästa gång♥
 
Där finns en hel del veganska maträtter på Malmöfestivalen man får bara kika närmre på menyerna.. Det jag är liiiiite besviken på är att där är dåligt utbud på ekologiskt, förra året vart mycket bättre!
 
Har ni några tips på grymma matställen? Har jag missat något?
arepas - malmöfestivalen - vegan - veganskt
Powered by Jasper Roberts - Blog