Nu är det jul igen, en hållbar jul förstås!

Vår fina julgran med sambons ölkalender längst ner♥
 
Goooodmorning sunshines! Eller lunch? Haha blev en lång sovmorgon..
 
Har precis gjort iordning kaffe, satt igång foodchannel (världens bästa kanal) och ska jobba en liten stund! Det blir redigering, planering samt fotogrfering på listan idag. Sen när det är klart blir det en runda på stan för julklappsletning till gudbarnen♥
 
Dem senaste dagarna har gått åt till jobbande, stan, middag hos bror, julskyltning osv. Ni som följder mig på instagram får uppdateringar varje dag. SNART ÄR DET DESSUTOM JULAFTON! AH jag ÄLSKAR JULAFTON!! I år kommer vi fira den här med min familj och min sambos familj, sen ska den firas en gång till med min brors familj! DET ÄR BUBBENS FÖRSA JUL! Min brorsson som förövrigt är den mest bedårande, finaste, underbarastem snällaste bebben jag vet. Hade jag kunnat så hade mitt bloggflöde varit FYLLT med bilder på denna godingen!
 
Förresten, snart kommer det dyka upp en utmaning som ni kanske vill haka på? HÅLL utikik isåfall, den kommer dyka upp på instagram med!
 
Ha en fortsatt underbart julig dag♥
bloggse - ekojul - ekologiskjul - hållbarjul - julafton - julafton - julgran - juligen
Powered by Jasper Roberts - Blog