Raw, vegan saffranscheesecake.

Raw, vegan saffranscheesecake!
 
Godmorgon mina hjärtan!
 
Just nu i skrivande stund sitter vi på tåget mot stockholm! Vi ska vara där till imorgon så tiden är tajt för att hinna med allt en vill göra där men vi ska nog hinna med en hel del iallafall.
Igår firade vi jul i torpet med brorsonens familj, det var hans första jul så få han och förstå hur en öppnar julklappar var inte helt lätt, haha! Men jag tror han uppskattade sina klappar iallafall♥
 
Tårtan jag frestade er med ovan var det en kompis till mig som beställde, hon jobbar på arlövsrevyn och ville bjuda på en god vegansk/hälsosam cheesecake! Den gick hem och vad jag fick höra så älskade alla den♥ Som tack fick jag 2 biljetter till revyn dessutom, WOOHOO! Den är så jäkla rolig och ni måste se den om ni inte har sett.
 
Ni får ha en fortsatt fin dag kära vänner♥
RAW - bloggse - fika - gott - kaka - mums - vegan - vegansk - äta
Powered by Jasper Roberts - Blog