Busy week samt undvika influensan!

Några bilder från mitt instagram flöde♥
 
Catmorning på er!
 
Om ni följer mig på IG så kan ni se min lilla morgonhälsning på instastories, kaffe och katt! Därav Catmorning♥ Idag är jag ledig, eller kanske inte ledig.. Man är väl inte riktigt ledig någonsin som egenföretagare MEN jag är inte på plats på mitt jobb idag, det blir till att springa några ärenden på stan. Städa är en av sysslorna och eventuellt ta det lite lugnt, fick huvudvärk igårkväll och det sitter i än idag (jag har nästan aldrig huvudvärk) så när jag väl får det då ser jag till att dricka mycket och vila. Influensan ligger ju på sin peak just nu och är som värst, då kan ni tänka er som egenföretagare vill man undvika det till MAX! Särskilt den här veckan när det är fettisdagen, alla hjärtans dag och på Torsdag tänkte jag vara i skolan hela dagen! SÅ PLEASE låt mig slippa influensan.
 
Jag har faktiskt lyckats undvika influensan förr även fast min sambo har insjuknat, mina bästa tips är att städa som sören, duscha och tvätta dig själv hela tiden och undvik närkontakt. Passa även på att tvätta alla kläder.
 
Har ni några bra tips på att undvika influensan?
cat - egenföretagare - entreprenör - företag - katt - tips
Powered by Jasper Roberts - Blog