Välkomstrabatt 200kr på valfri ekologisk matkasse hos Ecoviva.

Detta inlägg är i samarbete med Ecovivas ekologiska matkasse♥
 
Jag har fått äran att dela med mig av en välkomstrabatt på 200 kr vid köp av er första matkasse från Ecoviva. Skriv in oddeco som rabattkod när ni har valt ut vilken av alla fantastiska matkassar som Ecoviva har och erbjuda! Jag själv fick testa på den vegetariska matkassen som ni säkerligen har sett bilder både på instagram, instastories, facebook och här på bloggen! Det som jag tyckte var smidigast med Ecoviva är att leveransen kom på Söndagskvällen då vi i normala fall är hemma. Vi har ju ingen portkod hos oss så det krävs att vi är hemma vid leveranser vilket kan vara svårt då både jag och min sambo jobbar rätt så mycket.
 
Ecoviva använder sig av ekologiska råvaror och är nogranna med att dom ska vara hälsosamma samt näringsberäknade. Detta är helt perfekt för oss med dålig fantasi och dåligt med tid när det kommer till hälsosam mat.
 
Det finns bla vegetariska matkassen, gluten och laktosfria matkassen, barnvänliga matkassen och många fler alternativ som passar dig bäst. Fruktlåda är något jag själv har funderat starkt på att ta hem eftersom det är svårt och hitta eko frukter i butikerna.
 
Glöm nu inte och ange välkomstrabatten oddeco vid köp av Ecovivas ekologiska matkasse♥
 
Klicka in er här för att kika närmre på vad Ecoviva har och erbjuda!
 
Brukar ni köpa matkasse? Berätta gärna från vem och vad nu väljer♥
ecoviva - eko - ekologiska - ekologiskt - ekomat - ekotips - hälsa - hälsosamt - influencer - lagamat - mat - matkasse - middag - nyttigt - samarbete - vegetarisk - vegetariskt - vego
sarah

åh ser göt ut

Svar: Thanks :D
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog