Har ni några tips på vad en riktigt bra workshop innebär?

Några bilder från hotellet vi bodde på i början av veckan (MJS).
 
Hejsan solstrålar!
 
Så vad har hänt sen sist jag bloggade? Njaaa inte allt för mycket, vi spelade spel med min barndoms kompis i förrgår! SUPERKUL och spontant, dom vill ju besöka mig på kafeet innan dom skulle åka hem till Paris så det blev en liten fika och sen middag hemma hos oss! Vi spelade ticket to ride, skippo och ett superkul kortspel som vi alltid spelar med nilles föräldrar♥
 
Igår var det en väldigt lugn dag på kafeet, jag tror nästan det blir samma idag eftersom det är speciella dagar (som jag själv aldrig har brytt mig om) SÅ då nyttjar man det till en massa datorjobb istället! Jag har börjat få iordning på recepten till workshopen och tänkte se om man kan hitta ett inspirerande filmklipp som passar till just växtbaserad livstil? Jag tänkte nämligen att det kunde vara mysigt och sitta fika samtidigt som man kollar på ett youtube klipp efter allt är färdigbakat♥
 
Har ni några tips på vad en riktigt bra workshop innebär?
baka - eko - ekologiska - ekologiskt - ekotips - kakor - organic - recept - tips - vegan - vegansk - växtbaserad - workshop
Powered by Jasper Roberts - Blog