Mina mål och växtbaserad workshop

Lite växtbaserade bakelser till kaféet♥
 
Halloj underbara vänner!
 
Nu är det nytt år, WOOHOOO! Har ni några mål? Jag har ett par stycken dock har jag bara delat med mig av en på instagram, att vara tacksam och inte klaga. Jag tycker att jag är ganska duktig på att uppskatta det mesta, tex när folk klagar på vädret så har jag en tendens till att säga emot fast på ett trevligt sätt som tex: "Jag tycker det här vädret är så mysigt, det är tack vare renget vi får en sådan vacker natur av". Antingen tycker folk jag är knäpp eller så kanske det blir en tankeomställare. För varför måste vi klaga? Alla tycker vi olika, absolut man ska klaga om det är något så är inte som det ska som tex sjukdom av mat odyl. Annars så kan man likväl håll det för sig själv och vara glad för andras skull. Så egentligen är väl mitt mål att inte ryckas med i andras klagande, det är där jag brister lite för ärligt talat så klagar jag väldigt lite men när andra klagar så vill jag vara "snäll" och tycka som dom.
 
Sen har jag några andra mål som jag tänkte hålla för mig själv ett tag fram, lyckas jag få rutin på detta så lovar jag att berätta exakt vad dom andra målen är♥
 
Annars sen nyår har vi bott på hotell, yes jag överraskade mannen min med en hotellvistelse ett stenkast bort från vår lägenhet 1/1-2/1 på MJS i Gamla Väster Malmö. ALLTSÅ WOW denna atmosfär, ni måste bo eller iallafall äta där någon gång. Vi bara slappade, kollade på film, åt hämtpizza, sov och åt en helt amazing frukostbuffé!
 
Nu är jag tillbaka på kaféet igen och planerar inför våren. Något som är riktigt roligt är att jag ska hålla workshops, responsen som jag har fått var inget jag väntade mig! Jag har 2 fullbokade datum plus ett datum till där ett sällskap på 8 pers vill komma på workshop! Detta är kanske något jag ska syssla med i framtiden? Jag älskar företagslivet och jag älskar att lära ut mina kunskaper. Men är man företagare så är det svårt att anställa någon och DÅ tror jag workshops skulle passa mig ypperligt bra!
 
Nu ska jag fixa ihop recept till workshopsen, ha en underbar dag kära läsare♥
cafe - eko - ekologisk - ekologiskt - ekotips - hållbar - hållbart - kafe - oddeco - rawfood - vegan - vegansk - veganskt - växtbaserad - växtbaseradworkshop - workshop - äta
Powered by Jasper Roberts - Blog