Första träffen med Sustainable Influencers.

Första träffen med några av Sustainable Influencers på Sajvva♥
 
Vilken lyckad date vi hade, så himla fantastiskt att få träffa likasinnade med både miljösynpunkt och även sociala medier som jobb/hobby! Här finns det massor med underbara planetskötare man kan träffa upp på ett kafé och sitta lägga strategier/jobba med ens kanaler och få riktigt grymma inputs.
 
Vi pratade lite om vad för kanaler varochen driver samt vart vi vill att Sustainable Influencers ska tavägen/bli? Vår främsta tanke är att det ska vara en plattform som gör det lätt för både frälsta och ikkefrälsta att hitta rätt konton och följa. Konton som vill göra skillnad här i världen och faktiskt skapa positiva avtryck på jorden. Detta var otroligt kul och det planeras redan en träff uppe i Stockholm för influensers som håller till i dom områdena. Att vi har skapat det här communityt och alla som är med hjälper till att driva det framåt med sina egna tips! Det skapas taggar där vi stöttar varandra gneom att visa vad vi har för använding på just dom taggarna i våra kanaler. Senaste är #etthållbartköp där @adrienne_collin vill att vi ska tagga vårt senaste eller överhvudutaget ett köp som vart hållbart köpt♥ In och kika på hennes instagram för mer inspiration.
 
Annars försöker jag hålla igång det lilla jag har lust med, har åkt på rälig hosta så ligger halva nätterna vakna + jetlaggen som sitter i! WOOPWOOP kan knappt vänta tills jag är mitt normala jag igen♥
bloggare - eko - ekotips - hållbar - hållbart - kärlek - sustainableinfluencers - träff - underbart
Powered by Jasper Roberts - Blog