Knäbäckshusen inte Thailand!

Vad tycker ni? Helt otroligt vackert enligt mitt tycke♥
 
Igår slängde jag och min sambo oss in i bilen och satte sikte på Österlen, jag hade hört så otroligt mycket om den här stranden och tyckte att nu när det är 30grader så borde  vi verkligen åka! Där fanns så många ställen på vägen jag hade velat stanna vid!! Gårdsbutiker, loppisar, kaféer och en massa annat vackert.
 
Men vi höll oss till det här magiska havet! Där var ju kopiöst mycket bilar, jag och min sambo var smarta nog och svängde ner till en gata (där det inte fanns en ej behörig trafik skylt). Vi ställde oss där och följde strömmen en liten bit, sen ville jag testa svänga av på en annan gata (ulexvägen) för att se om vi kunde hitta till en annan del av stranden. Min sambo tvekade lite men gick med på det och FY vad glad jag är att vi tog en avstickare och inte följde strömmen. Vi kom in i en HELT otroligt vacker natur med porlande vatten, broar, grönska och en helt magisk stig som ledde oss ut till den delen av stranden som var mindre befolkad♥
 
Jag är inte rädd för att ge mig på saker som är utanför min comfortzone! När man väl ger sig ut på saker som andra inte vågar det är då det händer fantastiska ting, mitt motto har alltid varit DET LÖSER SIG♥
bada - broar - havet - hållbar - hållbart - klimat - knäbäckshusen - kärlek - miljö - natural - vackert
Powered by Jasper Roberts - Blog