oddeco tipsar om grymma bloggar att följa!

Nuu var det längesedan jag tipsade om grymma bloggar, det kan bero på att jag själv ligger så otroligt efter med att läsa just bloggar. Jag har ju kommit in i vlogvärlden och även där har jag inte kikat sen i våras (nej jag blir inte stressad över det, jag har lärt mig att njuta av livet och inte känna press över onödiga saker)♥
 
 
Den här kvinnan dök upp i mitt liv från ingenstans i våras och sen dess har vi hållt ihop och har stora projekt på g tillsammans! Hennes blogg är otroligt inspirerande med fantastiskt vackra bilder, sättet hon skriver på är en fröjd för ögonen OCH hon kommer med urgrymma tips på allt möjligt. Nu tex är det mycket kring plasticfree july♥
 
 
Den här fantastiskt ödmjuka kvinnan träffade jag för första gången på vår Stinf träff OCH hon har gått förbi mitt hem många gånger och filmat vilket är kul i sig eftesom jag hade ingen aning om att hon bodde så nära. Här har ni iallafall precis som namnet antyder en minimalist, hon tipsar om hur man går tillväga för att göra sig av med sina prylar. Hur det är att konsumera och vad det gör för miljön. Bloggen är på engelska och kryllar av fantastiska tips kring minimalism.
 
 
Det här var kärlek vi första ögonkastet! Det här är en kvinna som pratar mycket om loppisar, bohemisk livsstil, downshifting och psykisk ohälsa. Hon har inte bara grymt innehåll men även en helt otroligt inspirerande blogg och jag fick äran i våras att gästblogga hos henne.
 
 
Exakt som namnet säger, det här är en plånbokssmart blogg med stort fokus på vår miljö! Det här en kvinna som har inspirerat mig till small living bla, varför ska jag köpa ett stort hus när jag har en perfekt lägenhet där det enda som krävs är ett litet extra rum? Här finns en bredd av tips på hur ni kan spara pengar men även på miljön!
2018 - blogg - bloggare - bloggse - grönlivsstil - hållbar - hållbarabloggar - hållbart - sustainableinfluencers
Powered by Jasper Roberts - Blog