Tradera annonser och minimalisera hemmet.

Slängt upp några annonser på Tradera för er skogalna peepz!
 
Calvin&Klein skorna hittar ni här!
Vans skorna hittar ni här!
Replay skorna hittar ni här!
Sommar skorna hittar ni här!
 
Jag har börjat känna mer och mer för att minimalisera vårt hem, jag är en shopping galen person och det är helt okej! Jag har varit värre förr och börjar bli bättre på att tygla mig och välja köp som är nödvändiga (fast en&annan kopp åker med). Jag älskar förändringar och bara som en sådan liten grej och köpa inredning på loppis ger mig lycka. Jag håller det till nivån där det faktiskt främjar miljön och människor som är i behov av hjälp. Vi har skänkt ENORMA mängder med saker, vissa svårare än andra och då är det väl underbart med tradera/loppisar man kan sälja via.
 
Jag tänker mycket på framtiden med, vi bor nu i en stor 2,5a i ett av dom bästa områden i Malmö (näää inget skryt men vill poängtera varför). Att lyckas köpa en lägenhet här är i princip omöjligt, vi hade en jäkla tur och hade ALDRIG föreställt oss en flytt till det här området. Då börjar en tänka att man kanske ska stanna här ett bra tag? Tom bo här "resten" av livet och istället skaffa ett fint torp mitt ute i myllan där dom kostar noll kr. Om vi då ska skaffa ett gäng barn 1-2 är väl tanken så finns det möjligheter till att bygga små extra rum! Vi har en helt faaaantastisk park utanför, skolan ligger rakt över och förskolan en liten bit bort.
 
Hur känner ni? Ni som har barn och bor litet, är det funktionellt eller är det kaos?
hållbar - hållbart - minimalisera - minimalist - rensa - tradera - utrensning
Powered by Jasper Roberts - Blog