En dag på Malibu beach

Häromdagen blev det häng på Malibu beach!
 
Vi spelade UNO, badade i havet och kollade på när en unge kom med en mutant snigel i famnen EN MUTANTSNIGEL! Jag har aldrig sett en så stor snigel förut?! Alltså den var som en stor svar blubb som täckte hela famnen.
 
Fåglarna är väldigt vänskapliga, dom står gärna brevid en när man äter chips. Jag är den typen av djurvän som får världens ångest över att se hungriga djur, jag kan må så fruktansvärt dåligt och försöker att inte tänka på det. Jag vill inte att någon övehuvudtaget ska gå hungrig, jag själv försöker alltid se till att uppskatta maten jag får och äter upp den. Samma gäller med vattnet med tanke på vilken brist det kan bli på vatten och att vi ska uppskatta att det finns rent vatten här, så jag dricker alltid upp mitt vatten eller häller ut det till blommorna!
 
Hur tänker ni med mat och dryck? Tar ni mat och dryck för givet eller "respekterar" ni det ni äter och låter inget gå till spillo?
2018 - djurvän - hållbar - hållbart - inspiration - inspo - kärlek - malibu - resepkt - stranden - strandhäng
Powered by Jasper Roberts - Blog