Jobb på Alfreds coffee och den senaste affärs idén

Häromdagen blev det ett besök till Alfreds Coffee, det var dom som myntade citatet "but first coffee". Jag tog en vegansk chagaccino som vart URGOD!
 
Jag satt mest och jobbade fram en strategi för sustainable infuencers som jag har startat tillsammans med Tess Waltenburg! Vilken respons vi har fått, följare från hela världen uppskattar och sprider oss♥ Att ingen har skapat en plattform för gröna följare att hitta nya gröna följare! Detta är verkligen grymt behövligt, ju större vi bli ju mer powerful blir den sustainable communityn. Jag älskar hur Tess verkligen brinner för det här och vill ta nästa steg hela tiden, det händer liksom grejer! Jag brukar tycka jag är driven men hon är 5 gr mig♥
 
Så nu får vi se vart detta leder oss, men jag tror fasiken på att det kommer bli något stort och väldigt nödvändigt!
 
Ni kan följa oss på instagram HÄR!
Ni kan gilla vår sida på facebook HÄR!
alfredscoffee - ekologiskt - entreprenör - femprenör - inspiration - inspo - jobba - kaffe - sustainableinfluencers
emma

häftigt fik

Svar: jaaa :D
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog