Kreation Organic Kafé

Denna magiska plats!
 
OH ser ni så fantastisk det här stället ser ut OCH ÄR! Jag älskar Kreation och deras underbara mat samt drycker. Många kändisar handlar här bla Justin Bieber, Kate Hudson och många fler (om ni undrade och är lika starstrucked som jag).
 
Vi började med att beställa in varsin latte, Sarah tog en mandellatte och jag valde en med aktivt kol, kokosolja, vanilj och kokosmjölk i. WOOOOW om ni besöker Kreation så beställ kollatten, den vart överraskande god!
 
Till middag tog vi varsin ägg omelett, jag valde huevos rancheros med bönsalsa och avokado. Sarah tog en med grönkål och svart ris. Till dricka fick vi vatten med några droppa alger i♥
 
Hur fränt är det inte att man får aluminum sugrör? Sen kan säkert många klaga på att deras butik är full med plastflaskor och burkar (för dom som vill köpa mat on the go). Men det är som vi har pratat om innan, good enough.
 
Har ni varit på Kreation någon gång? Eller vet ni något liknande i LA som man bara inte får missa?
bloggse - ekologisk - ekologiskt - ekotips - fika - inspiration - inspo - kaffe - kreation - kärlek - latte - losangeles - mandelmjöl - mums - omelett - organic - ägg - äta
Tess

Det ser helt fantastiskt ut! Och jag älskar idén med metallsugrör på caféer :D Mera sånt!

Svar: Loooooove it <3
oddeco

Powered by Jasper Roberts - Blog