Nuda en hälsosam ekologisk butik/kafé

Nuda, ekologiskt och hälsosamt mat/produkter.
 
Eftersom vi var nere och virrade i south bay områdena så passade jag på att leta upp något ekologiskt mindre hak och fann detta! Såååå himla fin liten mysig butik med kafé. Dom hade massor med hemmagjorda choklad doppade frukter, granola, hummus, mandelsmör i en vacker glasburk som jag köpte och en massa mer fina saker som man kunde köpa med sig. Det blev en shine me up juice, choklad doppade sharonfrukter och då mandelsmöret ♥ Det värmer i hjärtat när dom ger en möjlighet och köpa mat i glasburkar.
 
Jag försöker verkligen stötta dom mindre ställena framför dom superstora kända butikerna/kaféerna. Klart man handlar hos alla men sådana här ställen vill jag verkligen rösta med min plånbok för jag vet att dom är äkta ända in i benmärgen.
butik - eko - ekologiska - ekologiskt - ekotips - fika - hållbar - hållbart - kärlek - love - nuda
Powered by Jasper Roberts - Blog